Rea på nätet

Även gossen fick lite smått och gott från mellandagsrean. Det är ju så bra när man kan handla kläder på nätet åt  gossen, eftersom jag har 18 mil till närmsta barnklädesaffär som säljer märken som småfolk, molo, katvig och Plastisock mm som jag gillar. Så är det betydligt lättare att beställa via nätet. Snål som jag är så brukar jag undvika dom nätbutiker som har dyr frakt, helst ska det vara fraktfritt (och rea)

image313

Jag vet,, en rosa bodysuit!  men den var  på rea och den enda i hans storlek och vi använder den som pyjamas.. Nu väntar jag på Me&i s vårkläder, spännande, spännande. Japp mer spännande än så är nog inte mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fina kläder! Jag gillade dina fynd i det förra inlägget också, B.young är en av mina favoritbutiker. För övrigt tycker jag att det borde vara max 29kr i frakt i alla nätbutiker :)

Postat av: Johanna

va fina =) Får man fråga vilken nätbutik du handlar från? =)

2008-01-06 @ 20:15:55
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Malin

Tack för den snälla kommentaren:) Ja det har ju hänt en del här hemma...hehe. Kram

2008-01-06 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback