Nytt försök

Trodde aldrig att det skulle vara så svårt att komma tillbaka till bloggandet som det var..  Efter nästan tre månader utan vår bärbara dator så kom äntligen den nya datorn, men tro inte att vi är vänner för det.  Gillar verkligen inte Windows Vista och inte tangentbordet heller eftersom den inte är likadan som den förra.. Fast det är nog bara en vanesak misstänker jag.. 

Annars flyter livet på som vanligt nu här hemma, nu när jag mår mycket bättre och inte mår så illa längre.. Men fy bubblan vad jobbig det har varit, men skönt att det värsta är över.. I början av november väntas lillbebben komma, ska på mitt andra ultraljud i juni för att fastställa datum. Vi har redan fått en lite tjuvtitt på krabaten i magen men den var alldelens för liten för att kunna sätta BF.

image338

Nya datorn har en webcam som dottern använder flitigt :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

MAMMA, vad skämmigt, en bild på mig. åååååååh :D

2008-05-27 @ 22:37:04
Postat av: Number nine on Melon Lane

Skönt att du mår bättre nu. Kul med ny dator med nya finesser:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback