Tävling

Nä,, jag har inte glömt bort bloggen,, fast vissa dagar är den väldigt långt borta.. Dagarna är fyllda med att ta hand om hemmet och barnen när mannen bygger på huset och nästa vecka börjar älgjakten,, blää känner jag bara över det oxå..

Förra veckan så hade jag influensa o låg däckad i några dagar men mitt i allt snörvlande så fick jag ett mail om att jag vunnit en vinteroverall från Molo, gissa om jag blev glad. Beställde från
Verashus en tröja från Molo åt Arvid o då skulle man visst vara med i utlottningen av tre st overaller, tänkte inte så mycke på det just då. Jag var mer intresserad av fraktfritt o rabatt på tröjan :) Så nu har gossen en jättefin overall till nästa vinter eller om hans gamla PO.P från förra året skulle bli för liten. Hade en Molo förra vinter oxå så jag vet att dom är jätte bra. Pris på denna overall är 1499 kr. Så jag är jätte glad, dom flesta vet ju att jag gillar Barnkläder o just MOLO är ju en av mina favoriter :D





Kommentarer
Postat av: Pimm(från dansktråden)

Ohh vilken tur du hade! den är så fin den overallen, jag har också den men jag fick minsann snällt betala;-D



Förstår hur du känner när maken har fullt upp och man är låst till att ha hand om allt med barnen. Vi har också haft det så en tid. Vi köpte nytt hus med allt som hör till med att anlägga trädgård mm och sedan köpte dottern en lägenhet som hon ville göra om helt med nytt kök osv...vem fick ta ansvaret för det tro? Jo maken:) Hennes pojkvän och hon själv har klart hjälpt till men dom kan ju inte sätta in ett nytt kök själv t ex.



men när våra män är klara så blir det bättre, vi får tänka så, eller hur?



Ha det så bra!

2009-09-06 @ 15:00:48
Postat av: Karin

Jättejättefin overall. Ja, barn är ju olika och med vissa barn fungerar det bara. Eva är enkel med mat och det får man vara tacksam över. Ha en skön kväll!

Postat av: clara

min unge har också den overallen. jag får SJUKT mycket komplimanger. den gör folk lyckliga, på riktigt!

2009-11-19 @ 09:50:45
URL: http://www.blogspot.com/heltcepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback